Trasig produkt
Produkten jag fått hem är trasig!
Kontakta vår kundtjänst via formuläret nedan och beskriv problemet så detaljerat du kan. Du får då ett ärendenummer vid godkännande av returen som du sedan skriver på paketet när du skickar det tillbaka till oss. Reklamation av trasig produkt ska ske inom skälig tid efter det att felet har upptäckts, dock senast inom 14 dagar från köptillfället.
Vi undersöker skadan och skickar tillbaka en ny vara omedelbart om den finns i lager, om varan inte finns i lager eller har utgått så kontaktar vi dig innan vidare hantering. Vi hanterar reklamationsärenden normalt sett inom 1 till 5 arbetsdagar beroende på arbetsbelastning.
Fyll formuläret nedan om du vill anmäla en trasig produkt, ångrar ett köp, fått fel produkt, om det saknas en vara eller om det finns transportskada.
Fyll formuläret nedan om du vill anmäla en trasig produkt, ångrar ett köp, fått fel produkt, om det saknas en vara eller om det finns transportskada.